måndag 5 januari 2015

Söndagsångest på en måndag och kvinnohat

Mitt liv senaste dagarna har varit en blandning av tedrickande, läsande, skrivande och skypande sent in på nätterna, att nästan alltid somna skedandes med en katt, att alltid vakna med en katt, alltid katt, att pussas och gosa med småsykon och annat fint. En del plugg också och sådant som inte är så roligt, men ändå så pass att jag just nu känner att jag inte vill att detta jullov ska ta slut. Ikväll har jag lite söndagsångest därför, trots att det är måndag. 

Positiv sak dock; ni som inte följer Kvinnohat på instagram borde verkligen gå in och göra det nu. Denna vecka är en av världens bästa människor och en av mina närmaste vänner gästpostare och det är sjukt intressant. Maia är jätteduktig på konståkning och tävlar i det och hennes vecka handlar om konståkning, lite idrott överlag och feminism. Följ, Följ, FÖLJ!

Vacker selfie:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar