måndag 12 januari 2015

Har gått i ide

Det känns så nästan i alla fall. Jag är i Eskilstuna, pluggar mest hela tiden och försöker lite ignorera faktumet att jag snart måste tillbaka till Uppsala för lite mer än bara ett par dagar.Just nu känns en värld med katter, syskongos och ett lugnt liv där dagarna går in i varandra på ett helt annat sätt än vad de gör när jag är i Uppsala mycket mer lockande. Ett liv där jag lite struntar i att vara så aktiv i sociala medier som jag brukar och där jag inte orkar kommentera att världen är så hemsk och kaosartad. Ett liv där det just nu känns som att jag är på lite semester från mig själv.

Så poetisk och svår en förvirrad och supertrött student som har pluggar hela dagen kan se ut:

Hjälp! Jag kanske lyckas återvända med något vettigare imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar